Starten met tafeltennis

TTC Schulen

Onze club staat open voor iedereen van 4 jaar tot 90 jaar…
Je kan geleid trainen of vrij komen spelen en voor de geïnteresseerden kan je ook op alle niveaus deelnemen aan de competitie.

Je kan vrijblijvend langs komen en proberen of tafeltennis iets voor jou is. Je mag een maand lang gratis meedoen en dan kan je beslissen of je wilt aansluiten bij onze club.

Als je komt kennismaken heb je geen materiaal nodig: wij bezorgen jou een palet en balletjes.
Het enige wat je nodig hebt is sportieve kledij en sportschoenen (om onze sportvloer te sparen).
Indien je wilt aansluiten en een eigen palet wenst, dan kan je best eerst advies vragen aan onze trainers.

Wanneer kan je als beginner komen trainen?

• Voor kleuters vanaf 4 jaar hebben we een speelse training op zaterdag van 10 u tot 11 u
  • Voor jeugd vanaf het eerste leerjaar kan je meedoen met de starterstraining op dinsdag van 18.30 u tot 19.30 u. In overleg met de trainers kan snel bekeken worden bij welke training je kan aansluiten voor een tweede geleide training.
  • Volwassenen kunnen elke maandag terecht vanaf 21 u tot …. om vrij te spelen maar er is ook geregeld kans om geleid te trainen op dat moment. Je mag uiteraard altijd samen met iemand komen.

Er zijn leden die enkel komen om vrij te spelen of enkel meedoen met geleide trainingen maar er zijn ook leden die competitie willen spelen: wij hebben ploegen in de jeugdcompetitie, wij spelen in de heren- en damescompetitie(zowel provinciaal, landelijk als nationaal) en wij spelen vrijetijdscompetitie.

Bijkomende info over onze club vind je uiteraard op onze website.
Als je specifieke vragen hebt mag je altijd contact opnemen met

Jos Reynders: 0475 89 96 34

Lode Gelade: 0478 23 36 94