Heren in finale van de Beker van Limburg

Vorige vrijdag speelde onze herenploeg met Ward, Jan en Bruno de halve finale van de beker tegen Bree.
De tegenstand was verraderlijk: C6, E2 en E4: dat betekende een grote voorsprong voor de tegenstanders dankzij de handicappunten. Dat zal wellicht ook verklaren waarom deze ploeg is opgerukt tot in de halve finale.
Ward en Jan starten direct met winst. In de volgende ronde gaat Bruno na matchpunten in de belle onderuit tegen Yvo Brockmans: 3 - 1.
Vervolgens maken Ward en Jan de match af met wint: 5-1.

Op naar de finale die op 5 april wordt gespeeld in Westel.
Daarbij treft onze ploeg dezelfde tegenstander als vorig jaar: Hoeselt. Vorig jaar won Hoeselt met het kleinste verschil en zo werd een jarenlange dominantie van Schulen in de beker van Limburg doorbroken. Zal onze ploeg er in de finale in slagen om de beker terug naar Schulen te brengen.? Wij duimen alvast.

Week 20: Heren A zorgen voor kleine stunt tegen leider SOKAH
Pepijn in actie op Belgisch Kampioenschap Heren A