Omnisportkamp in Schulen

Vorige maandag startte voor een mooie groep kinderen de vakantie met een omnisportkamp in Schulen.
Er kwam heel wat sporten en spelletjes aan bod en tafeltennis kreeg uiteraard een belangrijke plaats in ons kamp.
De kookouders zorgden voor lekker eten wat erg werd gesmaakt. Er waren kinderen die wel heel grote honger hadden gekregen van al dat sporten.

Enkele kinderen hadden eerder al geproefd van tafeltennis via onze startersgroep, voor anderen wat het een eerste kennismaking.

Uiteraard mogen de deelnemers hieraan een vervolg breien en zijn zij welkom als wij begin september starten met het nieuwe sportjaar.

Heel veel dank aan onze begeleiders en de kookouders want dankzij hen werd het een erg geslaagd kamp.

Prima start in de Beker van Limburg
Clubkampioenschap 2023-2024