Clubkampioenschap 2023-2024

Naar goede traditie werd het clubkampioenschap alsook onze ledenvergadering georganiseerd als afsluiter van het seizoen.
Het werd een seizoen met successen maar ook tegenvallers.
Wat het meest opvalt is dat er heel wat spelers stoppen met competitie. Hierdoor zullen we alvast een paar ploegen minder aan de aftrap krijgen van het nieuwe seizoen.
Het blijkt zelfs problematische om de ploegen in 4° en 5° provinciale in te vullen terwijl er toch spelers zijn die op dat niveau zouden moeten kunnen spelen.
De zoektocht naar spelers die hierbij willen helpen wordt verdergezet.

Voor het clubkampioenschap waren en deze keer minder jeugdspelers en ook minder vrijetijdsspelers als vorige keer.
De B-spelers daarentegen waren bijna allemaal op de afspraak.
Deze spelers zorgden voor een tafeltennisavond op hoog niveau en zij drongen ook in de open reeks ondanks de handicappunten door tot in de finalerondes.
Hierdoor werd het ook een marathon die duidelijk langer uitliep dan onze klassieke nacht der dubbels.

De hoofdvogel werd afgeschoten door Ward die zowel de B-reeks won na een finale tegen Jan als de open reeks na een finale tegen Vincent.

Hierbij het overzicht van alle winnaars en uiteraard hun foto met hun trofee.

Benjamins: Kobe Jansen
Preminiemen: Tobe Reynders